Glad påsk

Hej hej! 
 
Hoppas ni alla njuter av ledigheten, det gör i alla fall jag. 
Mycket godis och många timmar med familjen, ja det kan inte bli mycket bättre. 
 
I tosdags så spänderade jag kvällen i boxen för ett träningspass, det var så jobbigt... Det märks hur får man kommer ur form, att vara sjuk i en vecka är inte bra för träningen. I fredags så passade jag på att luncha lite med Jonna och snacka lite skit. 
 
Lördagen var full av aktiviter, fika hos Marcus familj, middag hemma hos mina föräldrar på kvällen och efter det åkte vi och umgicks med Marcus föräldrar och bror med familj igen. 
 
Ikväll blir det också full fart, middag och mys med Marcus familj. Så mysigt!
Jag bjuder på några bilder från helgen och ja, jag har ätit mycket godis men jag har nog gett bort mer.
 
(null) (null)  (null) (null) (null)(null) (null) (null)  (null) 
 
Njut nu av de sista dagarna av ledigheten. 
//Nicole

Kommentera här: