Vi marscherar in i maj.

Hejsan! 
 
Det blir nog ingen storbloggare av mig, men anledningen till att jag skriver är för att jag finner det väldigt rogivande. Skriva ner några rader som man sen om ett par år kan gå in och fnissa åt eller bara minnas tillbaka vad som hände. 
 
Vad har hänt sen sist då?
Jobb, jobb, jobb och jobb med en gnutta plugg... 
Jag börjar bli lite less på att både jobba och plugga så mycket som jag gör, hinna med något annat det kan jag fetglömma. 
 
Inte nog med detta så har jag två kissekatter här hemma som har bytt rutiner, deras väckarklocka ringer nu mera mellan halv 4 och 4 på morgonen. Sen är det ju inte så som ni alla kanske tänker, släng ut katterna och gå och lägg dig och sov. Jo men tack gärna! 
 
En morgon kan se ut på följande sätt:
03.40 Katt 1 vaknar och ska ut. (andra katten är lite morgontrött och sover fortfarande)
03.50 Katt 2 vaknar och ska ut.
04.10 Katt 1 vill komma in. (står utanför dörren och skriker tills jag vaknar)
04.30 Katt 2 vill komma in. (samma vis där)
05.00 Katt 1 och 2 vill gå ut. 
05.30 Katt 1 skriker och vill komma in.
05.45 Katt 2 vill komma in.
06.00 MIN väckarklocka ringer...
 
Hur kul låter inte detta?
 
Aja, nog om detta. 
I söndags så fyllde min kära sambo år så vi firade lite och även en av mina käraste vänner fyllde också år så idag på jobbet så firade vi henne lite extra. Armbandet ni ser i bild längre ner är ett vänskapsarmband som jag gjort till min vän som födelsedagspresent.
 
Här kommer en summering av senaste tiden i bilder. 
 
   
   
  
 
//Nicole
 

Kommentera här: